من یک ایرانی هستم...

من یک ایرانی هستم وقتی عکسی با محتوای زیر میبینم به غرورم بر میخورد 

گلشیفته یا خود شیفته که یادتونه کناریش چطور ، فرح پهلوی بانی نخستین بنگاه های فساد در ایران یا این عکس رو وقتی میبینم گریم میگیره ما نژادمون پاک بود اینا از کجا اومدن به اسم ایرانی دارن هر کاری میکنند.

روش جدید گشت ارشاد برای مقابله با بدحجابی +تصاویر

اصلا بیخیاله دلسوزی من با این وضعیت انتظار فرج داریم این طیف افرادی که ظاهرشون با باطنشون فرق داره رو کجای دلمون بزاریم.

حجاب حجاب حجاب کوش کجاست میگن اینطوری دوست داریم چی باعث میشه که اینطوری دوست دارید.؟؟ هان


ببخشید دیگه که اینطور شد-حرف دلمون بود دیگه بغض ترکید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: سردار ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 5 شهريور 1393برچسب:, | 1 AM | نویسنده : محب اهل بیت(ع) |
.: Weblog Themes By KHBT :.